دکتر سجاد مخبربِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

” وَ إِذا مَرِضْتُ فَهُوَ یَشْفینِ ”
و چون بیمار شوم او شفایم می بخشد (سوره شعرا آیه شریفه ۸۰)

خدایا نعمت سلامتی مبداء همه ی نیازهاست و عاقبت بخیری مقصد همه ی این نیازها . از تو می خواهم ، این دو نعمت را به همه ی مردمان شریف سرزمینم عنایت فرما.

یکی از مبرم ‌ترین و حساس‌ ترین موضوعات مرتبط با کیفیت زندگی انسان‌ ها در همه ادوار و در تمامی کشورها ، مقوله ی سلامت است و از همین رهگذر نظام سلامت، همواره در زمره ی راهبردی‌ترین بخش ‌های صنعت هر کشوری قرار دارد. ایجاد زیر ساخت ، بسط و گسترش امکانات و ایجاد تعادل بین عواملِ حصول این مهم نیز همواره به ‌عنوان یکی از ارکان و پایه‌های اساسی نظام سلامت و به‌ منزله ی یکی از معیارهای مهم توسعه‌ یافتگی جوامع بشری شناخته می‌شود و کشورها به دنبال آنند که در سایه ی گسترش توانمندی‌ ها و قابلیت‌ های خود در این حوزه ، جایگاه خویش را در سطح بین‌المللی تثبیت و ارتقاء بخشند.

ما همواره برآنیم از طریق راهبری پویایِ شرکت‌ های تابعه و وابسته در مجموعه هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد، در قالب نقشه راهِ تعالیِ سازمانی، استراتژی ‌محور، در راستای حصول ارزش‌آفرینی پایا، تأمین منافع ذینفعان و نیز ارتقای سطح سلامت جامعه با اولویت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ی کشور اهتمام ورزیم.

از این رو در اولین گام های اجرایی و عملیاتی در راستای چشم انداز و تحقق اهداف تعیین شده ی این هلدینگ اقدام به تأسیس هفت شهرک سلامت با ظرفیت هفت هزار تخت بیمارستانی به همراه امکانات جانبی، از قبیل هتلینگ، امکانات اقامتی مناسب و استقرار پشتیبان شایسته و همچنین مجموعه ی دانشگاه علوم پزشکی در بالاترین سطح استانداردهای بین المللی در شش شهر: قم، قزوین، اهواز، مشهد، کرج و کلان شهر تهران نموده ایم.

این مجموعه های بیمارستانی بر اساس مدل مشارکت بخش عمومی/ خصوصی(Public Private Partnership) طرح ریزی شده و با همکاری وزارت محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۶۰ درصد ظرفیت این بیمارستان ها، با بالاترین کیفیت و تعرفه های دولتی به هم میهنان عزیز ارائه خدمت خواهد نمود.

جهت‌گیری‌های راهبردی ما در هلدینگ سلامت پاسارگاد معطوف به ارزش‌آفرینی پایدار، ارتقای سطح رضایتمندی ذینفعان، بهینه ‌سازی و ارتقای بهره‌ وری زنجیره ارزش، ارتقای تعالی فرآیندهای سازمانی و هم‌افزایی سرمایه‌های سازمانی است که به‌واسطه به‌کارگیری سیستم‌های نوین مدیریتی، دانش و فناوری‌های روز و سرمایه‌های انسانی متخصص و متعهد، این مقاصد را در مجموعه نهادینه کرده ایم.

همگام با تغییرات گام برداشته، می کوشیم فرصت های ایجاد شده در جریان این تغییرات را کشف و از آنها بهره برداری کنیم.

ما معتقدیم؛ همگامی با تغییرات مستلزم بستری فرهنگی است، که به تغییر بها می دهد و به استقبال آن می رود. ما برای ایجاد این بستر در مجموعه ی خود، ره یافت ها و عملکرد های سنتی و قدیمی را کنار گذاشته و ره یافت های نوین را جایگزین نموده ایم.

ما می خواهیم از ثمر این روند اجرا، در مقام خدمتگزاری شایسته و خدوم در راه اعتلای ایران عزیز، خدمات خود را با بهترین کیفیت، در کوتاه ترین زمان ممکن، اجرا و با نازلترین قیمت به کارفرمایان عرضه نماییم، تا تضمین کننده ی بقا و پیشرفت مجموعه ی نوپای هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد در عرصه ی رقابت های ملّی، منطقه ای و بین المللی باشیم.

امید آن داریم با تدبیر، هوشمندی، همت و تلاش بی‌دریغ کلیه مدیران و کارکنان در مجموعه ی هلدینگ بتوانیم آنگونه که مقام معظم رهبری (مدظله الوارف) در نگاه ژرف خویش، رسیدن به افق ایرانی آباد، توانمند و الگوی عمل از منظر بین الملل را از رهگذر داشتن اقتصادی پویا، مبتنی بر کار و تولید ترسیم فرموده اند، همچون گذشته به عنوان مجموعه ای نوآور و دانش‌محور، هم‌افزا و متعالی، متعهد در قبال ذینفعان و ارزش‌آفرین، پیشروی کرده و ضمن حفظ جایگاه شایسته خود در نظام سلامت کشور، می کوشیم در راستای توسعه پایدار کشور به نحوی مطلوب و سازنده‌ نقش‌آفرین بوده و به فضل الهی بانی خدمات خیر و ماندگار در نظام سلامت، برای مردم شریف و فهیم ایران اسلامی و موفق به تأییدات الهی باشیم. ان شاالله.

دکتر سجاد مخبر